Jump to content

Flott tur i fantastisk vær. Litlebergen-Skjerjehamn

KARILLA

Recommended Posts

Har vært nydelig turvær i det siste. Har selv lyst å gå denne turen men ikke kommet så langt enda. Hvor lang tid brukte du? Er det mulig å legge til ved bryggene der nå på denne årstiden? evt tilgang til landstrøm,sanitæranlegg?

Hilsen Rune

Bryggene er tilgjengelige, Dette var kun en dagstur for meg, vet derfor ikke om strøm o.l er tilgjengelig. Hyggelige folk som driver stedet så ta en telefon og spør.

For noen år siden så var jeg på en vår tur med min far, da ringte jeg dagen før og fikk bestille både vafler og kaffe. Kunne fått en enkel middag også om jeg ikke husker feil

Det er ca 25 nautiskemil fra Litlebergen til Skjerjehamn så for min del så går det rundt 1.5 time. Går sakte gjennom de fantastiske straumane og i perioder ellers også. Mye å flott natur å se, traff også en sel av en eller annen type i dag som fulgte meg helt til jeg fikk mobilen klar for bilde, da fikk den fotoskrekk og forsvant :rolleyes:

Gjør godt for sjela med en slik tur i blant :smiley:

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Hei

I dag har me putra 50 mil frå Bergen til Bømlafjorden.Dersom eg kunne lagt inn bilete her på BP, så skulle eg gjort det. (Men det har eg gitt opp for mange år sidan.)

Det var ein fin tur.

No ligg me godt fortøyd, blåskjela er fortært, men det er framleis litt kvitvin att:-)

Ask

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...