Tallisman Startet 12.November.2011 Del på Facebook Startet 12.November.2011 Lurer på om det er noen som hvet sånn noenlunde pris på en Stoppsolenoide til Yanmar 222 hk. Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 12.November.2011 Del på Facebook Svart 12.November.2011 Majoriteten av slike kjøpt fra utlandet ligger typisk mellom 300 og 600 kroner. Men du må finne ut litt mer eksakt typespesifikasjon før helt nøyaktige alternativer kan spores opp. Levert hjem i postkassen til deg inkludert statens skjerv så må du nok regne med rundt 1000 lappen inkl alt. Hva koster den hos norsk forhandler?. Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 12.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2011 Prisen på en slik solenoide hos yanmarforhandler får jeg undersøke om på Mandag. men frykter att kiloprisen kan konkurere med kiloprisen på gull kjøpt hos gullsmed. Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 12.November.2011 Del på Facebook Svart 12.November.2011 (redigert) Oh yes....... Pakke fra boatzink i USA dumpet forøvrig ned i min postkasse denne uken. betaler da ca 200,- for 6 plugganoder til min 4LHA. Og det inkl. alt hjem i postkassen.Skal forøvrig kjøpe nytt eksosriser. Den skal man ha 12 stooore lapper for i Norge. I Strømstad koster samme originale del 9000 SEK.............. Redigert 12.November.2011 av terron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.