Jump to content

Hvordan koble ut VRO/SPL system på OMC 90 hk v4?

Anders_K

Recommended Posts

Jeg skal fjerne spl smøresystemet på motoren min, Johnson 90 hk 90 graders v4 97 modell, da motoren har rast to ganger på et år, første gang hos tidligere eier.. Har funnet ut at seperate smøresystemet er synderen, da den mater på med olje på lavt turtall men gir nesten ingenting på fullt.

Jeg lurer på fremgangsmåten for å fjerne dette. Har sett litt rundt her på båtplassen men ble ikke klok på hvordan det gjøres. Jeg prøvde som et forsøk å bare fjerne tanken etter første overhaling i juni, men da hylte alarmen så den kunne høres på lang avstand.

Jeg lurer på hvordan jeg skal unngå at alarmen hyler, da den varsler mer enn bare oljen. Samt om det er skadelig for bensintilførselen at ja bare blinder slangen der oljen går inn, dette med tanke på at det ser ut som det blir drevet sammen på en måte..

Takker for svar :smiley:

Mvh

Anders_K

Prosjekt Halco

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...