Touran Startet 16.November.2011 Del på Facebook Startet 16.November.2011 Jeg har kjøpt en båt med en Honda four 90hk ca 1998 modell og jeg ser at jeg må ha en ny anode som sitter plassert under braketten som ligger mot akterspeilet på båten. Jeg finner ingen forhandler av Honda påhengere i Trondheimsområdet. Noen som vet? Er dette forresten gode motorer? Takk for svar:-) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 OVERSKRIFTEN MÅ DU REDIGERE DA DET ER Å ANSE SOM SKRIKING Å SKIRVE MED STORE BOKSTAVDER Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Lars H. Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 (redigert) OG DERSOM DU IKKE GJØR DET, BLIR HELE TRÅDEN MED ALLE INNLEGG MED STORE BOKSTAVER STENGT! Ellers, velkommen til forumet. LARS. H Redigert 16.November.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
-morten- Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 (redigert) Motorport Trondheim på Moholt selger AMT båter med Honda og Honda MC og ATV. Ikke forvent all verden service! Synd ikke Fishe/kellox er mere! da var det virkelig bra service enten det var bil MC eller båtmotorer! Redigert 16.November.2011 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Touran Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 Ok Polarn, jeg lover å ikke SKIRVE med store BOKSTAVDER mere:giggle: Sitér dette innlegget Link to post
Touran Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 Takker for svar:-) Fant nettopp ut at Havna båtservice på Stjørdal er forhandler av blant annet Honda så da skal jeg sjekke ut både der og på Motorport i Tr.heim. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Jeg Takker Morten For Ikke Usaklige Kommentarer, Og Ikke Minst Et Svar!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Mener du "okeido" at mitt innlegg var en "usaklig kommentar", så tar du helt feil. Det var kun ment som et godt råd til et nytt medlem. Håper han kan ha mye glede av forumet fremover. Hvorfor bruker du "okeido" stor forbokstav i alle ordene i innlegget ditt? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
okeido Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 For å få kjeft, bli trakkasert,og forhåpentligvis bli kastet ut..Ikke deg spesielt lars, men er litt mye politi her... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Samme her, var bare et råd til et nytt medlem. Forøverig velkommen Touran Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
glalaks Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Brøsetveien 164 7448 trondheim. Er vell Kellox den heter fortsatt? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Teerex Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Om Honda er gode motorer? Finnes ikke bedre Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
MT. Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Har aldri hatt problemer med service hos Motoport, Bikerstreet eller hva de nå heter oppi Brøsetveien. Snarere tvert imot. I tillegg har du Bjørnstad Bil på Orkanger, de er autorisert på Honda Marine. Om motorene er gode? Du får se om du finner noen med dårlige erfaringer... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Touran Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 Takk til alle:-) Jeg synes Baatplassen er et et kjempekonsept. Finner masse informasjon om ting man lurer på og folk deler jo gladelig med sine erfaringer her. Helt topp! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 17.November.2011 Del på Facebook Svart 17.November.2011 Får håpe service har blitt bedre! meg selv og en kompis har i hvertfal opplevd dårlig service og lit manglende interesse og entusiasme hos Motorport! dette gjeleder MC og ATV. Bjørnstad Bil kjenner jeg godt. Dem selger Honda MC ATV og Båtmotorer. Lurer lit på om dem har egene mekanikere. Jeg spurte dem om service på ATV, men dem hadde ikke fått noen dedikerte til det da jeg spurte. Mulig dem har fått nå. Dem har bittelit rekvisita for båt også, bl.a Hempel bunnstoff og sånt Har aldri hatt problemer med service hos Motoport, Bikerstreet eller hva de nå heter oppi Brøsetveien. Snarere tvert imot. I tillegg har du Bjørnstad Bil på Orkanger, de er autorisert på Honda Marine. Om motorene er gode? Du får se om du finner noen med dårlige erfaringer... Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.