Jump to content

Honda forhandler i Trondheimsområdet? Er det gode motorer?

Touran

Recommended Posts

OG DERSOM DU IKKE GJØR DET, BLIR HELE TRÅDEN MED ALLE INNLEGG MED STORE BOKSTAVER STENGT! :tongue:

Ellers, velkommen til forumet.

LARS. H :lipseal:

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Motorport Trondheim på Moholt selger AMT båter med Honda og Honda MC og ATV. Ikke forvent all verden service! Synd ikke Fishe/kellox er mere! da var det virkelig bra service enten det var bil MC eller båtmotorer!

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Mener du "okeido" at mitt innlegg var en "usaklig kommentar", så tar du helt feil. Det var kun ment som et godt råd til et nytt medlem. Håper han kan ha mye glede av forumet fremover. Hvorfor bruker du "okeido" stor forbokstav i alle ordene i innlegget ditt?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Om Honda er gode motorer? Finnes ikke bedre :thumbsup:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Har aldri hatt problemer med service hos Motoport, Bikerstreet eller hva de nå heter oppi Brøsetveien. Snarere tvert imot.

:thumbsup:

I tillegg har du Bjørnstad Bil på Orkanger, de er autorisert på Honda Marine.

Om motorene er gode? Du får se om du finner noen med dårlige erfaringer...

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Får håpe service har blitt bedre! meg selv og en kompis har i hvertfal opplevd dårlig service og lit manglende interesse og entusiasme hos Motorport! dette gjeleder MC og ATV. Bjørnstad Bil kjenner jeg godt. Dem selger Honda MC ATV og Båtmotorer. Lurer lit på om dem har egene mekanikere. Jeg spurte dem om service på ATV, men dem hadde ikke fått noen dedikerte til det da jeg spurte. Mulig dem har fått nå. Dem har bittelit rekvisita for båt også, bl.a Hempel bunnstoff og sånt

Har aldri hatt problemer med service hos Motoport, Bikerstreet eller hva de nå heter oppi Brøsetveien. Snarere tvert imot.

:thumbsup:

I tillegg har du Bjørnstad Bil på Orkanger, de er autorisert på Honda Marine.

Om motorene er gode? Du får se om du finner noen med dårlige erfaringer...

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...