Ribtjenester Startet 16.November.2011 Del på Facebook Startet 16.November.2011 Hvor får jeg kjøpt skikkelig førerstol som er god og sitte i. Jeg skal ha ny stol i båten, noe alla de som sitter i Marex el. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fanafjord Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 (redigert) http://www.recaro-automotive.com/en/home.html http://www.hellanor.no/ er forhandler i Norge. Redigert 16.November.2011 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Ribtjenester Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 trur kansje de stolene blir for breie, og kansje jævlig dyre:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
DieselDahl Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Seasit Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 Seasit Ha ha ja der var de egenutviklede stolene til marex som de ikke ville selge, for de hadde brukt så mye penger på og utvikle stol. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Zitt Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Kanskje Maritim, Oslo er et alternativ??? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 (redigert) Disse har litt av hvert. Ibiza Boats ser også ut til å ha flotte stoler. Forøvrig er jeg meget fornøyd med stolene i Scand'en, høy rygg, stå/ sitte mulighet. Det er bare å spørre noen av båtprodusentene, evnt hvem som er leverandører. Det er vel til en Bavaria? Da har vel Lundebåt en løsning? Redigert 16.November.2011 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Hei Søk på finn.no Bilseter mye flott (brukt) til en hyggelig pris Utfordringen kan bli understell som passer? Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 17.November.2011 Del på Facebook Svart 17.November.2011 Hei Søk på finn.no Bilseter mye flott (brukt) til en hyggelig pris Utfordringen kan bli understell som passer? Jeg var på bilhuggern og fant et par seter på en Mazda som jeg fikk for 150kr pr stk. Regulering både frem og tilbake, ryggvinkel og "veikrygg"-støtte.... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 17.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2011 Jeg trur ikke det egner seg i min båt. Har funnet det jeg trenger hos seasit, så da er det bare og samle 13000.- for nytt sete:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Haa- Svart 17.November.2011 Del på Facebook Svart 17.November.2011 (redigert) Her er et alternativ som jeg synes ser bra ut til en litt rimeligere pris. (Hvis du ikke har bestemt deg da;) Er også interesert i erfaringer, hvis noen har prøvd noen av stolene som er nevnt over! Redigert 17.November.2011 av Haa- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 17.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2011 jeg har sett på det, jeg må nok ha litt mer sidestøtte, og ryggen blir litt høy:) Ingenting er bestemt:)) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 29.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2011 Trenger flere forslag:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
zoltan Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Desse stolene er bra å sitte i, spesielt dei som har gassdempet understell Trur heller ikkje prisen er så avskrekkende http://norsap.com/Helmsmen%20Chairs/1000/?l=e Sitér dette innlegget Link to post
hjg Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 er personlig litt fan av bøttestolenne til beneteau, men vet ikke hvor d selger disse. herer jo en som ser ganske god ut fra HH. mvh hjg Sitér dette innlegget bruk vest! Link to post
hjg Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 er personlig litt fan av bøttestolenne til beneteau, men vet ikke hvor d selger disse. herer jo en som ser ganske god ut fra HH. mvh hjg Sitér dette innlegget bruk vest! Link to post
Phyx Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 seasea.no hae vel muligens noen også? Watski? Men disse blir kanskje noe simple? Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Jeg er også i markedet for nye stoler. Litt (eh - veldig) grov sjø og jeg opplever at det er uhyre vanskelig å holde seg i førerstolen og at ryggen virkelig ikke liker treff i bølgedaler, selv bare i 10-15 knop. Fire punkt belter og fjæring må være tingen og jeg fallt pladask for disse: Er det noen som aner hvem som leverer disse og omtrentlig hva de kan komme på? Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Er det noen som f.eks selger seter fra kondemnerte lastebiler? Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 http://www.flak.no/index.php?expand=11&show=11&topmenu_2=11&productSearch=true&q=b%E5tstoler&search.x=13&search.y=11 Sitér dette innlegget Link to post
Arnie Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 (redigert) Hva med traktorsete? Redigert 24.Februar.2012 av Arnie (see edit history) Sitér dette innlegget It's nice to be important, but it's more important to be nice. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.