Jump to content

Envirotabs, lureri eller fakta? (drivstoffreduserende middel)


Eureka

Recommended Posts

Kom over dette "fantastiske" middelet i form av piller som skal puttes på tanken og lover drivstoffbesparelse på 15 til 35%. Produktomtalen er jo imponerende! Jeg regner med det er noen her som har synspunkter på dette? Dersom dette er sant, så burde det jo være påbudt for alle.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31560624

Link to post
Share on other sites

Minner meg veldig om noen små grønne piller/kapsler en kollega av meg solgte for noen år siden, logoen og navnet er slående lik.

Disse viste det seg at ikke var så effektive som beskrevet, heller mer lik null endring, og etter nesten 2år med salg så fikk selger så mye klager osv, at han ga seg med dette.

 

Men selvfølgelig, dette kan jo ha noe for seg, og hva taper man på å prøve da, ser de reklamerer med pengene tilbake hvis du ikke sparer inn kostnaden.

300kr er jo ikke all verdens utgift :-)

 

Reduserer du forbruket med 15%, så skal du jo spare ca 110-115 liter totalt på denne "kuren" til 300kr

:thumbsup: :thumbsup:

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Jeg har heller mer troen på neodynimmagneter(feil skrivemåte?) som skulle endre noe i ionerekkefølgen eller noe sånt. De brukte det undrer krigen for å kjøre lengst mulig ut av hver liter.

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

jeg blander trankapsler i dieselen, gir 38% reduksjon i forbruk, 20% høyere effekt og mye penere gange, ingen røyk og motoren går helt stille, oljen kan byttes hvert 5 år og dieselfilteret varer evig! :rolleyes:

 

Helt fantastisk! Er det Møllers tran?

 

Virker dette på bensinmotorer også?

 

Her er det jo mange penger å spare!!! :eek:

Mvh
Simon

Link to post
Share on other sites

Trankapslene fra Møllers må ikke forveksles med de nye moderne krillkapslene som det hevdes har mye høyere effekt enn trankapslene, de som selger disse driver misvisende markedsføring og har ingen dokumentasjon på at de virker! Dessuten har jeg hørt at det fort vekk kan bli en stram eim i både eksosen og i dieselfilteret!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...