Jump to content

Forslag til kabinett-høyttalere?


Pettern1972

Recommended Posts

Har litt problemer med å få felt inn høytalere i båten, babord side er ingen problem,men på styrbord side er det ikke noe egnet sted. Vurderer derfor kabinetter istedetfor. Noen som har noen anbefalinger å komme med? trenger ikke være ørten hundre watt, men vil heller ikke ha det simpleste...Spilleren har 4 x 45 watt utgangseffekt.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Jeg har to "midt på treet" Alpine 6x9 montert i disse, med dempevatt i kassene, bruker dem i båthuset på hytta, koblet til 4x45w spiller, og der spiller de mer enn godt nok. Kjenner også flere som bruker samme i båt, og det fungerer bra.

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Jeg har et par kabinetthøyttalere som jeg tok fra et JVC microanlegge som jentungen hadde (ga henne noen andre). Disse spiller veldig bra sammen med min Sony bilspiller i båten. Jeg må bytte de ut nå da de ikke har tålt tidens tann (fukt), og har funnet noen fulltone-høyttalere som har små kabinetter og ikke krever sub. Spiller supert med nok dybde for meg..

Sjekk disse fra Pioneer: S-31B-LR-QL eller sorte: S-31B-LR-K

 

2_ic_s31blrql.jpg

 

2_ic_s31blrk.jpg

 

 

Koster ca 1500,-

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...