pauc Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Kan du marsje i 12-18 knop med NB32 - og hva er i så fall forbruket? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Kan du marsje i 12-18 knop med NB32 - og hva er i så fall forbruket? Har ikke forbruksmåler, men jeg regner med ca 40 liter i timen på ca 20 knop. Dette stemmer godt med de gangene jeg har fylt etter å ha kjørt feks Litlebergen Florø. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
pauc Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 I følge Båtmagasinet er NB 32 en planende båt med kjøl. Hva er rett. Er den en halvplaner? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 (redigert) I følge Båtmagasinet er NB 32 en planende båt med kjøl. Hva er rett. Er den en halvplaner?Halvplaner, det får du bekreftet om du ringer Kjetil hos NB og spør. Men se selv og bedøm: https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=nb%20ardea%2032&source=web&cd=8&ved=0CEEQtwIwBw&url=http%3A%2F%2Fvimeo.com%2F20010453&ei=bb1qUuiTA8bt4gTViYCQAw&usg=AFQjCNEE_lNkazWTlD2Zl-JlhvR0lDVRNQ&bvm=bv.55123115,d.bGE Redigert 25.Oktober.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Worry II Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Artig kopi av Princess i Båtens Verden "Saga Konvoien - 2014" Tøft ! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Dette har Saga drevet med i flere år. Her kan du se Saga-konvoien 2006 som slideshow Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Dette har Saga drevet med i flere år. Her kan du se Saga-konvoien 2006 som slideshow Kjente ikke til dette, Lars. Det burde jo markedsføres bedre :-) Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 (redigert) Da har vi vært på fabrikkbesøk. En flott opplevelse! Vi ble tatt i mot på torsdag på kaia og fikk bil til disposisjon for å se Selje og omegn. Dagen etterpå fikk vi omvisning og mulighet til å ta produksjonen og vår båt i nærmere øyensyn. Saga leverer tvers igjennom et kvalitetsprodukt. Ved siden av båten vår på bildet ser vi så vidt en 325 som venter på sin eier her fra båtplassen Redigert 30.November.2013 av pauc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Er det våres båt som ligger ved siden. Du har vell ikke noen bilder av den og ? Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Her er et bilde. Har flere også, og endel av hele prosessen fra støp til montering. De kan jeg gjerne sende på mail. Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Takk! Send meg gjerne flere bilder til trohalla@online.no Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Herlig å se Saga 325, håper eg får opplever få en helt ny fra fabrikken en gang i min fremtid.:-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Worry II Svart 30.November.2013 Link til dette innlegget Svart 30.November.2013 Som om jeg skulle sakt det selv, torbi ! Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Nå er båten ferdig! Flere bilder på sagaboats.no Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Kanon fin båt Er det nirox 013 stoffet heter? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Det meste er "riktig" med den båten der ! Suvveren :-) Blir en laaaaang senvinter på deg i år :-) Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Stoffet heter Nirox. Om det har noen kode vet jeg ikke. Vi var og så på båten i dag. Nå blir ventetiden til våren lang.... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 (redigert) Det er nok Niroxx Marina Grå 013 eller kan det være Nirox Marina Antrasit 099?? Kan godt forstå at du ser frem til våren nå pauc Gratulere med meget flott norsk kvalitets båt Redigert 9.Februar.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
espenchr Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Gratulerer med ny båt! Var det kun sesongforlengende hensyn dere tok da dere valgte HT fremfor ST, eller var det andre ting av praktisk art f.eks. knyttet til det elektriske skyvekalesjetaket i ST-modellen? Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Det er flere grunner til at vi valgte HT. Det gir nok er lengre sesong og er bedre for en normalt ruskende norsk sommer, konstruksjonen er mer varig, den gir et helt tett tak og du kan åpne lukene individuelt. Det er plass til TV i taket og solcellepanel utvendig. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 9.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2014 Gratulerer pauc. Synes 320 ser fantastisk ut, deilig med en så åpen båt. Ville også valgt HT, det gjør det litt lunere mener jeg har sett de også har en stor åpning i HT isteden for to delt, eller stemmer ikke det? Stilig med nedfellbar TV :) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
pauc Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Takk for gratulasjoner! 320 kommer også som suntop med stor elektrisk luke i kalesjeduk. Et godt alternativ dersom hardtop blir for "innelukket". Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Kun kort tid til henting nå... Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Kun kort tid til henting nå... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Jeg regner med at det kribler. Gratulere atter en gang Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.