Jump to content

Vårtreff for Baatplassen.no i Bergensområdet 2012

Christel III

Hvilken helg i Mai 2012 passer deg best?  

44 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg solgte båten i forgårds, så jeg er blitt båtløs.

Stikker uansett ut landveien, så får vi se hvem som dukker opp:-)

Det er jo ikke noe organisert opplegg forsåvidt.

Huset på kaien inneholder griller og benker, så det er bare å ta med grillmat og noko attåt;-)

(Jeg har ikke leiet huset, da jeg var usikker på hvor mange som kom, og derfor ikke ville legge ut 5000 i leie. Sannsynligvis står huset uansett tomt, og da er det åpent for alle uansett).

Satser på at Sun 33 har en ledig dekkstol, og holder nordnorsk skalldyraften :-) (Reke litt rundt, og krabbe hjem) :cheers_wine:

Mvh
Simon

Er jo ikke akkurat den beste værmeldingen........ :diving:

Regner med vi kommer visst været blir bedre enn det melder......

http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Ask%C3%B8y/Kolav%C3%A5gen/langtidsvarsel.html

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Ja bare og komme, er jo ett kjempe grillhus under tak, så litt yr skader jo ikke.

Ser det blåser godt i toppene, men her nede i vågen er det stille:-)

Så bare kom, liv og røre skal vi nok klare og få til:-)

Ankerdrammen nytes uten ankerdropp, så det er jo bra;-)

5b951765-51a9-c44f.jpg

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?bj3eqv

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...