Jump to content

Lyst til å være med på langtur til sommeren?


Espen K

Recommended Posts

Hallo:)

 

Sommeren som var gikk turen til Middelhavet, hvor båten ble etterlatt for vinteren. Til sommeren skal jeg ut på langtur igjen, reiseruta er ikke helt fastsatt men sånn roughly blir det opp vestkysten av England og til Shetland før kursen settes mot øst og tilbake til gamlelandet igjen. Mulighet for en tur om Azorene, men vi får se. Uansett regner jeg med å bruke ca 3 mnd totalt, give or take et par uker.

 

Har du lyst til å være med? Crewet fra i fjor kan av ulike grunner ikke være med på hele turen, og på de lange strekkene er det fort en fordel å være mer enn en pers ombord. Kan ikke love verken ære eller berømmelse, men det blir morro ihvertfall.

 

Blogg fra forrige tur kan finnes på exspaindition.blogspot.com, bli med da vel:)

http://www.blueboatblog.com

"Når dodøra sitter fast er det på tide å reve seil" - Jarle Andhøy

Link to post
Share on other sites

Hei! Fulgte ivrig med på bloggen deres under turen, og har lest den opptil flere ganger i ettertid, både forlengs og baklengs og noen ganger litt i midten, har den faktisk som sånn hurtigtast i nettleseren tilogmed!

jadetharjegfaktisk.jpg

 

Dette høres jo veldig interessant ut, jeg har lenge drømt om å seile langtur, og håper på å få realisert drømmen når økonomien tilsier det, frem til da hadde det vært veldig interessant å vært med på en etappe, om jobb/skolesituasjon tillater det.

 

Vet du hvilke etapper du evt trenger mannskap?

 

Jeg er forresten 22, og blir som de fleste andre ett år eldre ca. en gang i året. Og utover mitt tydelige paint-talent som fremgår av bildet litt lenger opp i dette innlegget har jeg også andre egenskaper, send en IM om det er interessant.

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...