Haraune Startet 30.November.2011 Del på Facebook Startet 30.November.2011 Noen som har vært borti Mikados nye propeller? Ser de har kommet med en fem-blader nå, som virker grei. Ligger tilsalgs med dimensjon 580mm x 500mm på finn for 8750kr, noe som må være meget billig? Det tilsvarer vel 24x20 i tommemål.. som igjen er perfekt til min båt. Hvordan er kvaliteten på Mikado i forhold til de andre annerkjente merkene? Ser at de er DNV sertifisert om det betyr noe.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32006240 er det bare løp å kjøp?? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.November.2011 Del på Facebook Svart 30.November.2011 Har ikke erfaring med fem-bladet propell fra Mikado, men hadde en fire-bladet Mikado-propell på Yanmaren min en gang på nitti-tallet. Skiftet i fra en tre-bladet Radice og til Mikado-propellen, og det var som å komme til himmelen, ingen vibrasjoner, og uhyre stillegående, i sammenligning med Radice-propellen. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 1.Desember.2011 Del på Facebook Svart 1.Desember.2011 Mikado er japanske billigpropellere, har hatt flere 4 bladere og alle har vært bra. Det gror og tæres lite på disse propellene ( gunstig legering? ) Sier ikke de er verdens beste propellere, men funker helt greit på min halvplaner. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.Desember.2011 Del på Facebook Svart 1.Desember.2011 lager di propeller som passer til min båt/moter da tru Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Båt1, Tror Maritim fortsatt selger disse( var forøvrig standard propell hos mange norske båtbyggere), vil tro de har noe som passer din båt. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 RT Fritir har vel det meste av 3 og 4 blader til gunstige priser. http://www.rt-fritid.no/shop/products.asp?lang=47&bid=49&catid=143 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.