68 GT Startet 1.Desember.2011 Del på Facebook Startet 1.Desember.2011 Har klart å suge ut ca 6,5-7 liter med olje,er den tom eller rommer den mer? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
68 GT Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Er jeg den eneste på BP som skal skifte olje på "ny" D3?? Gammel type rommer 6,8L,ny har jeg ikke funnet opplysninger om........ Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Brigg Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Slike opplysninger står typisk i instruksjonsboken. Om du ikke har denne kan du sjekke om VP har den tilgjengelig for nedlastning på sine hjemmsider. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Moyja Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 (redigert) Håndboken kan han få tilsendt fra VP gratis ellers så er det bare og gå inn på vp`s sider og legge inn serienummer på motoren så popper mulige downloader opp Uansett motoren tar 6,3L motorolje og har 1,5L mellom min - max merket Skifte intervall 200 timer eller vært år Redigert 2.Desember.2011 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Uansett motoren tar 6,3L motorolje og har 1,5L mellom min - max merket Takk for svar,var inne på de sidene men fikk bare svar på alt annet. Innbilte meg at man måtte betale for disse sidene som kunne lastes ned Da regner jeg med at jeg har fått ut alt. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Ally Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Det er ingen betaling for instruksjonsbok hos VP. Prøv her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.