eMTea Startet 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2011 Hei! Jeg fikk så lyst på innfelte fenderholdere i min Hydrolift F-23, etter å ha sett på noen bilder av Stormway F-23 med dette. Jeg ble henvist til Skagerrak Maritim i Strømstad. De hadde ikke på lager, men kunne lage til meg. Er det flere her på forumet som vil ha innfelte fenderholdere? Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
DieselDahl Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 Jeg har tenkt tanken, har du bilder? Pris? Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 Ja er interessert! Kommer selvfølgelig an på pris. Men har sett etter det en stund men ikke finni. Vist prisen blir fornuftig tror jeg dette blir lett og få solgt. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
DieselDahl Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 På F-23 er det ikke mye plass mellom skrogside og innerliner, så disse må være ganske grunne og bør ha plass til mer enn én fender. Kan gjerne lages med fottrinn og koppholder i samme stykke Litt teak skader ikke Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 3.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 (redigert) Jeg har heller ikke funne noe for salg, så jeg kontaktet Glomma Båt, som jeg ble anbefalt i prosjekttråden min, og kom i kontakt med Roar Modahl, som fortalte at dem ikke hadde noen igjen av disse, og ba meg kontakte Skagerrak Maritim i Strømstad. Som nå sa de kunne lage til meg. Først og fremst! Så har jeg bedt om å få kjøpt den som ble montert i Stormway F-23, denne: Men om det er flere som er intr i til F-23 spesifikt, så kan jeg jo prøve å lage former utav de ubrukelige fiskestangholderene istedet... Og lage et egent panel, med plass til 3-4 fendere og noen koppholdere på hver side kanskje? Jeg jobber jo faktisk i et firma som bygger båter (libåter) så å få en kollega til å hjelpe meg med en form burde ikke være den største affere... Redigert 3.Desember.2011 av eMTea (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
DieselDahl Svart 23.November.2012 Link til dette innlegget Svart 23.November.2012 Hva skjedde her? Dette er fortsatt interessant. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 23.November.2012 Link til dette innlegget Svart 23.November.2012 Hei, Praktisk ja, men vakkert...nei Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 24.November.2012 Link til dette innlegget Svart 24.November.2012 Sjekk med Hydrolift. Har slike, med runde hjørner, i min S-24. www.hydrolift.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.