Sofaseileren Startet 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2011 Min Iphone har tatt kvelden. Min "backuptelefon" er en android som nå får duge som hovedtelefon en stund. Inspirert av tråden "Apps for Båtlivet I-pad, I-Phone" tenkte jeg at det kunne være ok å høre om noen kjente til GODE maritime apps for androidtelefoner (og brett). Dessverre kan jeg ikke starte tråden med anbefalinger selv, men kommer sterkere tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 Navionics Marine sjøkart er bra og billig Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 Ulysse Speedometer. Er en fin app for Log m tripteller og med Kompass Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Gerhard Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 (redigert) Har du sett denne tråden i off-topic forumet? Gerhard Redigert 3.Desember.2011 av Gerhard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.