WGM36 Startet 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2011 Hei på dere. Legger ut noen bilder fra julebordet vi hadde på sjøen Fredag 2.12 En stund trodde vi Berit skulle tvinge oss til å bli på brygga, men utover fredagen ble det blikkstille og minusgrader. Dermed lå alt til rette for en helt suveren tur på sjøen,med ribbe, riskrem og gløgg. Noen kan jo prøve å gjette hvor vi var. GOD JUL TIL ALLE SAMMEN Hilsen Terje Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Er vi havnet på singløya tro? Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
WGM36 Svart 4.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Stemmer det, men hvor på Singløya. IKKE bakk inn der båten ligger, den ene propelen som ser ut som ei vrengt grøtsleiv. Terje Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 nå er jeg jammen stolt gitt, skal jeg prøve meg på å si at det er rett inn ved tretteskjærene, nederste bilde med hummerkloa på søndre karlsøy i bakgrunnen...(aldri ligget på singløya, så dette er skudd i blinde) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
bert Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Hei,rett på innsiden av ballen kansje ? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 5.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Innsiden av Ballen er helt riktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.