Jump to content

ILAS presenningsstativ: bytte plastoverganger til metall?


nordan family 27

Recommended Posts

Har ILAS presenningsstativ. Feste som forbindeler støttene med drageren på toppen er i plast. Det har i og for seg gått greit frem til nå. Nå har vel nær halvparten av overgangene knukket/sprekt. Riktignok fikk jeg med meg et par ekstra når jeg kjøpte stativet, men det er ikke nok. Så når jeg likevel skal handle inn nye så er det fristene å gå for metall. det er jo ikke annet et en rør-bit i riktig dimensjon til å tre drageren inn i, og en liten rørbit 90 grader på denne igjen til å tre støtten inn i og poppe fast. I et tidligere stativ jeg hadde på en tidligere båt var det metalloverganger på toppen. Resten av patenten ligner veldig på ILAS.

 

Noen som har funnet et sted å kjøpe slike overganger? En eller annen produsent har slike - ligger et "forlatt" stativ på opplagsplassen med metalloverganger. Det gjelder bare å finne hvor de er kjøpt. Noen tips?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...