LM 605 Svart 1.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2013 Hullet på dørken i cabinen er vel der som bord-søylen skal stå, etter det jeg kan huske, i fra min Diana 700 en gang på åtti-tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 1.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2013 Hvis det er nede foran i båten har jeg en luke ned mot bunnen med et gripehull i, glimrende lagerplass for en del der nede. Kan tenkes at noen vil ha ballast der nede... I dørken midt blandt benkene bak er det en holder (hull) for bordsøyle, jeg bruker ikke dette bordet,bruker kun klappbordet. Magne Sitér dette innlegget Link to post
baljekapteinen Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Takker for svar angående hull i dørken. Er det noen av nåværende eller tidligere dianaeiere som kan svare på om det er bunnpropp i båten? (foreløpig har jeg ikke funnet noe som tyder på det) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Ingen bunnpropp i den båten. Hadde en Diana 700 på åtti-tallet. Sitér dette innlegget Link to post
baljekapteinen Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Takker ;-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 De færreste større båter har vel bunnpropp, dette er som regel forbeholdt mindre åpne båter som dras på land etter bruk og derfor trenger å tømmes for vann på en enkel måte. Minuset med slik plugg er jo faren for at det kan komme vann inn også... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.