Jump to content

Båt & Fritid`s butikken i Molde, erfaringer?

lynet2

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med denne nettbutikken bfbutikken.no ? De har ett vidt spekter av varer ser jeg til hygglige priser.

Kommentar fra moderator:
Lagt til 12.november.2013:
Det er grunn til å tro at 'lynet2' og 'saxo' er tilknyttet bfbutikken.no.
Firmaet som omtales er: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=997622200

Saken omfatter også:
Golight, noen som har erfaring med disse lyskasterene?
Skal kjøpe lyskaster, men xenon eller vanlig H pære?
Oppdaget bfbutikken.no i dag, stort utvalg, noen med erfaringer?

Om det skulle være tvil, baatplassen.no anser det som uønsket at firmaer opererer med skjult agenda på forumet.

Har ingen erfaring med dennen nettbutikken, men tittet litt på det jeg skal kjøpe inn til min båt. Batterilader, søkelys + litt småtteri. Finner ikke at de har noe bedre priser enn andre nettsteder som stokken.no, maritim.no, baatbua.no, seatronic.no etc

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Det beviser jo iallefall: Sjekk priser flere steder før en bestiller båtutstyr. Prisene kan variere rimelig mye. Når jeg leser innlegget mitt over, så ser jeg at det kan oppfattes som at bfbutikken er noe jeg ville styrt unna. det var ikke sånn ment. Jeg er som alle andre opptatt av å få mest mulig for minst mulig, og det jeg skulle handle falt negativt ut hos bfbutikken. Men for de som skal ha f.eks webasto er de jo overlegne i pris. Er jo masse varer som de er rimeligst på, og noe som de er dyre på. sånn er vel de fleste butikker.

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

• 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Mer kjøtt på beinet mht påstanden burde det i ihvertfall vært. Ellers er jo tråden om erfaringer med dette firmaet. Hvis de ikke betaler regninger så er det vel på innkjøpssiden hos dem problemet er? Stemmer påstanden så vil de neppe få mer kreditt. Å drive butikk uten det går nok ikke veldig bra i lengden.. .

Ikke sant.....

En sleivkjeft på et forum, så har vi det gående med teorier og spekulasjoner.

I andre enden sitter noen som muligens hverken har noen slags anelse om saken eller i det hele tatt har gjort noe galt.

Siden han ellers har profilert firmaet sitt her inne, vil jeg tro han uttalte seg på vegne av

http://meaco.no/

Så for meg virker måten å håndtere det som antas å være utestående fordinger på å si mye om seriøsiteten hos firmaet.

Redigert av Folk I Båt (see edit history)

Påstanden blir sikkert moderert bort. Ellers så er det vel ikke noen ukultur som har vokst frem her på forumet? Hva bygger du det på? At erfaringer med butikker, verksteder, og produsenter tas opp er vel helt greit så lenge det er ryddig og basert på fakta. Må ikke bli slik at all kritikk er å henge ut noen. At det er en del uregelmessigheter i båtbransjen (pent formulert) bør ikke overraske.

Redigert av olpi (see edit history)

Er helt enig med de som hevder at det er litt mye mobbetendenser her inne. Når det gjelder Båt & Fritid's Butikken AS så må det vel sies at antall inkassosaker, og størrelsen på disse, tilsier at en ikke bør betale på forskudd.

Siste sak er utleggsforretning fra Skatt Midt-Norge, noe som ikke er et godt tegn........ Kilde : Experian Infoweb

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...