lynet2 Startet 13.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Desember.2011 Er det noen som har erfaring med denne nettbutikken bfbutikken.no ? De har ett vidt spekter av varer ser jeg til hygglige priser. Kommentar fra moderator: Lagt til 12.november.2013:Det er grunn til å tro at 'lynet2' og 'saxo' er tilknyttet bfbutikken.no.Firmaet som omtales er: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=997622200Saken omfatter også:Golight, noen som har erfaring med disse lyskasterene?Skal kjøpe lyskaster, men xenon eller vanlig H pære?Oppdaget bfbutikken.no i dag, stort utvalg, noen med erfaringer?Om det skulle være tvil, baatplassen.no anser det som uønsket at firmaer opererer med skjult agenda på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 13.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2011 (redigert) Har ingen erfaring med dennen nettbutikken, men tittet litt på det jeg skal kjøpe inn til min båt. Batterilader, søkelys + litt småtteri. Finner ikke at de har noe bedre priser enn andre nettsteder som stokken.no, maritim.no, baatbua.no, seatronic.no etc Redigert 13.Desember.2011 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
saxo Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Jeg kjøpte webasto 5,5 kw og xenon bauglys der og de ble billigst på de plassene jeg sjekket Sitér dette innlegget Link to post
lynet2 Svart 15.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2011 Hei.. Takker for svar.. Var webasto jeg også var ute etter. sjekket påstanden din og fant ut at de var billigst ja.. Så nå er Vinterkosen min kjøpt inn... sparte jo nesten 2000 iforhold til marineshop når alle dyser osv var innkjøpt.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 15.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2011 Her er det jeg sammnliknet med. Powersaver 4-stegs 12V, 25 A Pris stokken.no: 1467 bfbutikken.no: 1590,- Søkelys Hella stokken.no: 2447,- bfbutikken.no: 2850,- totalsum stokken.no: 3914 totalsum bfbutikken.no: 4440 Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
lynet2 Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Dette er hva jeg kjøpte: Webasto Air Top 5500 Evo Marine 12V Diesel ST Stokken: 19500.- bfbutikken: 16363 Diverse dyser og rør Stokken : 4871 Bfbutikken: 4043 Besparelse kr: 3975 :-) I tilegg fikk jeg 200 kr siden de har desemberkampanje :-)))) SÅ JEG ER SKIKKELIG FORNØYD...... Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 (redigert) Det beviser jo iallefall: Sjekk priser flere steder før en bestiller båtutstyr. Prisene kan variere rimelig mye. Når jeg leser innlegget mitt over, så ser jeg at det kan oppfattes som at bfbutikken er noe jeg ville styrt unna. det var ikke sånn ment. Jeg er som alle andre opptatt av å få mest mulig for minst mulig, og det jeg skulle handle falt negativt ut hos bfbutikken. Men for de som skal ha f.eks webasto er de jo overlegne i pris. Er jo masse varer som de er rimeligst på, og noe som de er dyre på. sånn er vel de fleste butikker. Redigert 16.Desember.2011 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
saxo Svart 16.April.2012 Link til dette innlegget Svart 16.April.2012 Skal dere kjøpe båtutsyr gå på bfbutikken.no jeg har handlet for ca 150.000 der og prisene er slik vi vil ha de. Riktig nok er det ting jeg ikke har funnet i nettbutikken deres men har da sendt Mail og fått svar rimelig kjapt og de har skaffet det jeg har vært på jakt etter. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 16.April.2012 Link til dette innlegget Svart 16.April.2012 (redigert) Sjekk priser ifra flere!!! Og be om et tilbud om du skal ha mye f.skj. Sist men ikke minst, Sjekk når du sammenligner at du faktisk får av samme kvalitet og i båt kvalitet. Finnes det ingen skikkelig "kelkoo" for kun båtutstyr? Redigert 16.April.2012 av boati (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Er det noen som vet om det er liv i Båt og Fritidsbutikken fortsatt? Jeg synes det virker som om de har gått i vinterdvale, eller har de solgt så billig at de ikke lenger eksisterer..??? Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
keno Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 De er vist i livet: Fikk mail i fra de på lørdag med info om :Nå er det kampanjedager frem til JUL på mange av våre produkter. Men likte dårlig at de ikke brukte blindkopi feltet til sine mottakere. Så nå har i alle fall noen av kundene hos bfbutikken epostadressen til hverandrer. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Å, det er nå såpass liv at de nylig har økt veiledende pris på DD8l og satt tidligere veiledende som tilbudspris.. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Høy skatt på apostrofer og caps lock-knapper om dagen, så de må jo få hente inn det tapte, Eureka. (Joda, er klar over at det er aksenttegn de bruker, ikke apostrof. Gratis språkråd, om noen fra butikken skulle ramle innom, hvis de da ikke allerede har vært her: korrekt stavemåte er "Båt- og fritidsbutikken".) Sitér dette innlegget Link to post
bfbutikken Svart 10.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2012 Hei dere. Ja vi lever i beste vellgående og vi prøver fortsatt og være billig. mvh oss i båt & Fritid`s Butikken. Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 xxx xx xxxx xxxx xx xxxx xxx xxxx xxxxxx xxx xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx Kommentar fra moderator: Udokumentert påstand slettet Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
valvolainen Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Følte dette var litt internt.. Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 En slik kommentar skulle vel ikke vært lagt i en tråd. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Javi Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Var ikke dette litt ufint? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 (redigert) Trodde dette skulle bli like fort håndtert som når en er litt uheldig med overskrifta i en tråd. (Skrevet på en HP stasjonærmaskin) Redigert 3.April.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Mer kjøtt på beinet mht påstanden burde det i ihvertfall vært. Ellers er jo tråden om erfaringer med dette firmaet. Hvis de ikke betaler regninger så er det vel på innkjøpssiden hos dem problemet er? Stemmer påstanden så vil de neppe få mer kreditt. Å drive butikk uten det går nok ikke veldig bra i lengden.. . Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 (redigert) Mer kjøtt på beinet mht påstanden burde det i ihvertfall vært. Ellers er jo tråden om erfaringer med dette firmaet. Hvis de ikke betaler regninger så er det vel på innkjøpssiden hos dem problemet er? Stemmer påstanden så vil de neppe få mer kreditt. Å drive butikk uten det går nok ikke veldig bra i lengden.. .Ikke sant..... En sleivkjeft på et forum, så har vi det gående med teorier og spekulasjoner. I andre enden sitter noen som muligens hverken har noen slags anelse om saken eller i det hele tatt har gjort noe galt. Siden han ellers har profilert firmaet sitt her inne, vil jeg tro han uttalte seg på vegne av http://meaco.no/ Så for meg virker måten å håndtere det som antas å være utestående fordinger på å si mye om seriøsiteten hos firmaet. Redigert 3.April.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Er BP mobben i gang igjen? En sleivete påstand fra mr anonym og en representant for et firma skal presses til å forsvare seg offentlig ellers er hele firmaet mest sansynlig useriøst osv... En faens ukultur som har vokst frem her nå. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Men om jeg lager en tråd med overskriften "Hjelp etellerannet" er tråden redigert øyeblikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 (redigert) Påstanden blir sikkert moderert bort. Ellers så er det vel ikke noen ukultur som har vokst frem her på forumet? Hva bygger du det på? At erfaringer med butikker, verksteder, og produsenter tas opp er vel helt greit så lenge det er ryddig og basert på fakta. Må ikke bli slik at all kritikk er å henge ut noen. At det er en del uregelmessigheter i båtbransjen (pent formulert) bør ikke overraske. Redigert 3.April.2013 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ValiumII Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Er helt enig med de som hevder at det er litt mye mobbetendenser her inne. Når det gjelder Båt & Fritid's Butikken AS så må det vel sies at antall inkassosaker, og størrelsen på disse, tilsier at en ikke bør betale på forskudd. Siste sak er utleggsforretning fra Skatt Midt-Norge, noe som ikke er et godt tegn........ Kilde : Experian Infoweb Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.