-morten- Startet 13.Desember.2011 Del på Facebook Startet 13.Desember.2011 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=32261941 så denne var diskutert.. 5000 er jo ikke rimelig om skroget er helt. vinduer + skrog + rustfrie rekker er jo verdt 5000 uansett om det har vært under vann! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Arne Hansen Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 Tja? Er du sikker på det? Ikke et spesielt ettertaktet skrog, båten bråker som om man er i Fukushima under jordskjelvet. Og det vil koste litt blod, svette og båtpenger å få hevet båten. Hadde heller satset på et objekt på finn til 15 tror jeg. Stående på land samme sted som du bor, da er den kanskje vært 5000 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 Var 12.000,- tidligere i dag. Foreslo i en annen tråd at selger heller burde betale noen 12.000,- for å plukke den opp og få fjernet den. Men er min mening. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 5K virker rimelig hvis skroget er uskadet. Det står jo kran på kaia, litt nytt eletrisk etc så er alt vel. Dette burde være et bra prosjekt for en ungdom. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 Syns det oser så mye arbeid i å få denne nogenlunde brukbar at ei kasse øl er mer enn hva man kan forvente. Hvis selger da ikke er riktig heldig å treffer på noen som er intresert i akkurat slikt prosjekt. Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 så denne var diskutert.. 5000 er jo ikke rimelig om skroget er helt. Du mener vel urimelig Sitér dette innlegget Link to post
båtpusser87 Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 tråd starter burde gå inn på ubåt tråden til geir hel der ligger det en link på side 36 hvis du ønsker å lese litt om båten og prisen som er oppgitt ser ut til å være den Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 trist dette me ubåter etter berit. på nabo kaien min og sto det ett tomt oppusset skråg av en sjømann på bukker ved kaikanten.uten innredning\ motor (lett skråg) plutselig dagen etter stormen låg bukkene på kaien og jeg gikk bort og der låg den jammen pent på 3 meters dyp "sjøsatt" Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Desember.2011 Del på Facebook Svart 13.Desember.2011 tråd starter burde gå inn på ubåt tråden til geir hel der ligger det en link på side 36 Bare til generell info, man kan ikke vise til sidenummer på forumet, dette fordi det vil variere med hvor mange innlegg man har valgt å vise pr side. (fra 10 til 50) Korrekt referanse finner man ved å klikke på innleggsnummeret oppe til høyre i innlegget og så kopiere linken som kommer opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.