Tutti Frutti Startet 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2011 På FIN.NO selges det noen fabrikknye gummijoller. På bildene er varemerket sladdet. Det ser også ut som de selges av en privatperson "Jarle" Er det noen som har referanser på dette produktet? Når det står fabrikknytt, så skulle man jo tro kjøpsloven gjaldt? Link på Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Står i annonsen at det er Hageby Motor som selger disse. hageby.no Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
ravddo Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Lingner fælt på den Kinajolletypen jeg har. Jeg har ikke aludørk. Jeg har en slags plastdørk med alumineumsprofiler som skjøter og stiver. Den har fungert utmerket for meg ivertfall og har vært tett til nå. Tror du kan få de med det navnet du vil bare man bestiller mange nok. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
nordan family 27 Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Jeg hadde for noen år siden noe som ligner fra en annen anonym direkteimportør. Alle delene var stort sett like alle de kjente merkene, og kvaliteten god, men prisen lavere. Når du møter opp og kikker ser du antagelig fort om dette virker ok eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.