Stoffi Startet 18.Desember.2011 Del på Facebook Startet 18.Desember.2011 Hei, Jeg har i sensommer/høst kjøpt min første (seil)båt, og trenger nå å levere inn noen seil til en seilmaker for reparasjoner.. Jeg bor i nordtroms, men kjører gjennom Tromsø en gang i uken på tur til/fra jobb, og lurer på om noen vet om en seilmaker i Tromsø? Eller for den saks skyld, i Troms? Hvis det ikke finnes noen, er det noen seilmakere å annbefale som jeg kan sende seilene inn til? Om det skulle være relevant, så trenger jeg nye mansjetter i det ene seilet, og det er antakeligvis en rift i et annet seil. Jeg skulle gjerne ha fått vasket seilene også.. Kristoffer Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Ligger båten din i Sørkjosen ? Kontakt tromsoseil.no og hør om de har tips til deg, der burde de ha oversikten over seilmakere i Tromsø. Alternativt kan du selvsagt pakke og sende seilene sydover til f.eks Aker Seil i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Snakk med Pole- Yachting i Tromsø. Tror de eksisterer fortsatt. tlf: 90133177 Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Stoffi Svart 18.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Båten min ligger i Rotsund om sommeren, nå står den inne på et lager (i Rotsund) for vinteren. Jeg skal ringe Pole-Yachting og høre med dem. Det hadde vært veldig kjekt om jeg kunne levere inn seilene der mens jeg allerede var på tur til jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Jøss Rotsund. Der er jeg født og bodde de første 10årene av mitt liv, er forresten ok farvann å seile i men som du sier, det er ikke noe stort seilbåtmiljø, da vi seilte vår båt opp til Nordreisa fra Arendal i 96 da var det 2 seilbåter der, det har vel ikke akkurat økt på med seilbåttettheten de siste årene Sitér dette innlegget Link to post
Stoffi Svart 19.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2011 Nei, det har ikke økt på med seilbåttettheten noe særlig. I Rotsund er det kun to seilbåter for tiden, min, og Anastasia, en treseilbåt, som driftes av skolen tror jeg. Det hadde vært artig om det ble flere seilbåter her oppe. En jeg kjenner i Rotsund er ganske gira på å bli med ut og seile. Han har hatt seilbåt selv før i tiden, men ble nødt til å selge den. Jeg gleder meg i allefall til sommeren, når jeg får brukt min båt mer Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 19.Desember.2011 Del på Facebook Svart 19.Desember.2011 Hei Sjekk denne Linken. Ikke så veldig mange muligheter, men jeg tror nok Kite miljøet har fått alt med seg. Hilsen Ragnar Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Snakk med Svein Morten/Pole-Yachting på nummeret som er nevnt over. Tror ikke de fikser seil selv, men vet nok hvem du skal kontakte! Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Snakk med Svein Morten/Pole-Yachting på nummeret som er nevnt over. Tror ikke de fikser seil selv, men vet nok hvem du skal kontakte! Ja mener de har avtale der man kan levere inn og hente hos de. Litt usikker hvilken seilmaker de sender til. Men spiller vel ikke så mye rolle da prisene er ganske like. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.