BaylinerKenneth Startet 19.Desember.2011 Del på Facebook Startet 19.Desember.2011 Jeg ville ha byttet ut dørken i båten min pga. den har begynt å råtne. "Teak" platene som ligger øverst (tror det er teak) er helt greie og kan brukes noen år til. men det er platene under som har begynt å råtne. Jeg ville helst fått dette til under 3000kr. Tenkte på vannfaste kryssfinerplater med ru overflate, men det blir vel dyrere enn 3000kr :confused: Hadde vert bra med noen brae svar Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 19.Desember.2011 Del på Facebook Svart 19.Desember.2011 Kommer ann på hvor tykk den skal være, jeg kjøpte vannfastkryssfinner som er brun og glatt på begge side. 1200mmx 2400mmx 12mm kosta 600kr på maxbo. prisen på 15mm tykkelse var ca 800 kr. Priser er pr plate Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
BaylinerKenneth Svart 21.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Maxbo blir for langt for meg... bor i Ryfylke i Rogaland. Noen som vett priser på kryssfiner i Rogaland? Sitér dette innlegget Link to post
BaylinerKenneth Svart 21.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Maxbo blir for langt for meg... bor i Ryfylke i Rogaland. Noen som vett priser på kryssfiner i Rogaland? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.