Fanafjord Startet 20.Desember.2011 Del på Facebook Startet 20.Desember.2011 (redigert) Denne var kult: Iguana 29 er en Amfi-båt som kan kjøre på land. Biler som kan brukes litt på vann er jo ikke nye nytt men en skikkelig sportsbåt som går i 35 knop som kan kjøre helt opp til Narvesen er jo litt kult. Link til bilder Link til omtale (tysk) Redigert 20.Desember.2011 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
rover Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Sjekk " youtube" ATV at sea:-) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 den var dritstygg Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 den var dritstygg Det er nok ikke utseende som er bakgrunnen for at denne båten er produsert. Praktisk om en har behov for et fartøy som også kan gå på land, selv er jeg så heldig og har både bil og snøfreser så jeg trenger ikke en slik båt. hmmmm, men det kunne vært tøfft....... :-) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Ribtjenester Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Hørte noe rykter om 3 mill:( da kan man kjøpe feit Goldfish og bmw x5 med sjåfør for samme pris:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Faxen Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Du kommer sikkert et stykke opp på land med Goldfishen. BMW går sikkert et stykke ut i vannet........ :lol: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Fanafjord Svart 21.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Hørte noe rykter om 3 mill:( da kan man kjøpe feit Goldfish og bmw x5 med sjåfør for samme pris:) Artikkelen om båten sier 225000 Euro. Det tilsvarer 1750000 kroner. Fortsatt dyrt - men kanskje ikke så dyrt likevel. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Faxen Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Men med toll, hk avgift, mva, vannavgift (bompenger på sjøen forskuddsbetalt) etc, blir det vel rundt regnet 3 mill. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Superkul Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 OMG ......kan nesten kjøpe hus for den der jeg tør ikke si den er stygg for da får jeg pepper...... men tenke seg til en som går fremover i baugen i litt nedoverbakke i fullt fres :lol: Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.