Ficher Startet 20.Desember.2011 Del på Facebook Startet 20.Desember.2011 (redigert) Er dette en STOR fiskeskrøne....... http://ut.no/artikkel/1.7921946 Jeg har prøvd med furu og edelgran, men det er kun granbar som duger. Det sier Runar Larsen på jakt etter «agn» i skogen (SE VIDEOEN OVER)! I 45 år har han kledd torsketeinene med granbar. Granbar er årsaken til at jeg får fisk, sier fiskeren og drar opp et nytt «juletre» fylt med torsk! Redigert 20.Desember.2011 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Nei, dette er velprøvet praksis og ingen skrøne. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Flere som har sett på NRK i kveld ja, begynte å lure på dette eg og... frister å prøve dette.. Noen som har prøvd dette før? Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
larss Svart 20.Desember.2011 Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Hei Dette skal være ett gammelt triks for ruser og teine. Har hørt noe om at en vis type lus skal gå i granbaren og denne lusa liker fisken :) Lars s Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Har selv fisket med slik teine for 15-20 år siden, ble satt i såkalte lusehåler der lusa samles. Jeg hadde kun granbar i bunnen & kalven, ikke rundt hele teina. Om granbar er bedre enn vanlig agn kan vel diskuteres, fikk dog noe torsk i teina før den ble stjålet eller påkjørt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.