Jump to content

Båtguiden 2011 (boka) Må båtprodusentene betale for å være med ?


Worry II

Recommended Posts

Fikk denne i julekalenderen min i går (snill sambo). Dette synes jeg har vært god lektyre i badekarret i vinterhalvåret.

Men denne gangen stusser jeg.. Hvorfor er båtene fra produsenter som Nidelv og Marex borte fra boka i år ?

Marex 370aft prydet jo forsiden av boka i 2009-utgaven.

Jeg tviler på at de bare er glemt av Båtguiden.. For oss som liker å sammenlikne forskjellige båter blir jo det dumt :sad:

Er det slik at det koster å få være med i denne, tenkte jeg ? Noen som vet ?

 

9788290319569.jpg

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Båtguiden er en presentasjon av nye båter, motorer og utstyrsdetaljer på det norske markedet, og det er bransjens egne aktører som selv velger hvilke produkter de ønsker å vise frem. Slik sett har boken aldri vært komplett, da det alltid vil være årsaker til at enkelte importører, agenter og produsenter ikke ønsker en slik eksponering i enkelte utgaver.

 

At Nidelv ikke er presentert i 2011-utgaven kommer rett og slett av det forhold at Nidelv ikke var i produksjon dette året. At Marex ikke var med skyldes beklageligvis en banal datafeil: selvsagt skulle de vært med. Så her må vi skylde på oss selv.

 

Håper dette var litt mer oppklarende for deg, og har du andre spørsmål om BÅTGUIDEN så er du velkommen til å maile meg disse på batguiden@gmail.com

 

Med vennlig hilsen

Tor-Kristian Øines

Prosjektleder

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...