Pettern1972 Startet 21.Desember.2011 Del på Facebook Startet 21.Desember.2011 (redigert) Regner med at de fleste her ønsker seg harde pakker adressert fra en eller annen båtbutikk under treet i år? Hva ønsker dere at nissen kommer med i år? Her i huset er det søkelys og ny batterilader som står øverst på listen... Redigert 21.Desember.2011 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Ask Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Mjuk pakke! Segl. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Kompressor, med utstyr. (har handla for fruen) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Geir Hel Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Mangen kubikk med luft Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
haugi Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Ingen tvil om det største ønsket her, masse fint vær til bruk i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Om noen skulle føle at de vil gi en stakkar noe så har jeg følgende på lista: Vanntett kamera Trykkoker på 6liter Og om de aktuelle skulle kline til på vikinglottoen i kveld så har jeg sett meg ut en Paneraiklokke Sitér dette innlegget Link to post
SeaSC Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Vi fikk jo ny båt til Jul 2010, så i år trenger vi faktisk ikke noe til båten. Vi ønsker oss god helse og mye fint vær til fremover. God Jul Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 nissen kommer med en kjøper på powercraften og jeg kjøper nytt prosjekt og kan lage ny prosjekt tråd ..... eller enda bedre kjerringa snubbler , slær hodet lett men såpass hardt at hun plutselig vil ha 40-45 foter igjen nei jeg vil ikke at nissen kommer med ny dame som HAR stor fet båt ........... eller vent litt .... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
okeido Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Kunne klart med med en delta 40 jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Manzon Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Jeg sendte følgende jule ønskeliste til julenissen i februar i år. (Gjelder å være tidlig ute) Kjære jule nisse, beklager at jeg skriver ønske listen min så tidlig i år. Men det er en god grunn, du må nemelig begynne å spare nå. Ja, jeg vet at jeg av og til har litt dyre ønsker, men siden min kone ble så fornøyd med dynetrekkene som vi (hun) ønsket seg i fjor, og hva det enn var vi fikk året før som hun sikkert også var fornøyd med. Så må det da være mitt år i år, kan jeg få en slik? Det er alt jeg ber om... Men realistisk sett, så blir det nok to nye forbruks batterier til båten som jeg allerede har. Kan ikke klage på det heller :) Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Jeg håper nissen kommer med en ankervinsj!!!! Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pettern1972 Svart 21.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Jeg håper nissen kommer med en ankervinsj!!!! Da kan du jo bare gi den videre til meg..... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lovart låring Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Det var egentlig det jeg trengte visnjen til; å gi den til deg Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Medusa Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Autopilot...autopilot...autopilot... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Har en sterk mistanke at det ligger en vindmåler under juletreet i år fra fruen i huset. Kjempeglad for den! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kaskazi Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Nissen har utsalg i Moss. tok ikke sjansen på at fruen ikke skulle finne frem, så jeg hjalp henne litt. Under treet vil det ligge en ny VHF med innebygget AIS-mottaker og håndapparat til 2. etg. Ser at det er behov for å kjøpe inn en SeaTalk NMEA konverter i tillegg. Da kan jeg benytte eksisterende GPS og slipper styr med å montere ny GPS. Enklere å koble ledningser enn å bore Det gjelder å være snill helt til julaften! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 stekovn mm Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Til båten ønsker jeg meg: *kompassenhet til Autopiloten *ny varmtvannsbereder *ny Dieselvarmer *nye vindinstrumenter *iPad *Seil *mer fritid Det jeg misstenker jeg får utenom den vanlige Pysjen og andre myke teite gaver, er en Fra unga. Hun yngste bor hos meg og synes nok det er en veldig fin idé da jeg som regel er i båten og denne saken kommer til å befinne seg hjemme der hun er..... Flinke barnet :-) RSL (Stolt far) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
JGH Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Vet det kommer en Glomex rundstråleantenne med mastefeste til meg, eg har klagd så masse på elendige signaler med den antenna eg har. Skreiv på FB at eg hadde bestillt ny antenne (på kødd) og gikk ikkje lang tid før telefonen kom at eg måtte avbestille den antenna. Da eg sa at eg aldri hadde bestillt, men bare ville få bekrefta julepresangen fra kona, så Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
S/Y Emma Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Eg veit allereie kva nissen kjem med i år Ein Spot II personal tracker! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Håper nissen kommer med en båtkjøper... har han plass til det i sekken tro?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
torbi Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Til båten ønsker eg masse, -kjøleskap -kokeapparat -skipsklokke -kartplotter -kalesje -dieselvarmer m/digital termosat -baugpropell pluss mer til, kommer ikke på akkurat no. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Key Freak Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Nissen kommer trolig med 4 nye AGM-batterier til meg. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
baatsman Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 Nissen kom litt tidlig med en ny HD Radar fra Raymarine, samt ny VHF med ekstra håndsett og AIS. Men det er første gang jeg har opplevet at Nissen kommer med faktura . Men regner med at det siste gang. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Otto R Svart 22.Desember.2011 Del på Facebook Svart 22.Desember.2011 En varm fin vår, med en påfølgende varm sommer hadde vært ok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.