3258 Avanti Startet 23.Desember.2011 Del på Facebook Startet 23.Desember.2011 Hei Jeg har kjøpt meg en Bayliner 3258 Avanti og trenger en kallesje over uteplassen bak. Er det noen som kjenner til firma som har mal til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Desember.2011 Del på Facebook Svart 23.Desember.2011 Tviler på at det finnes maler på dette, ser du holder til i samme området som meg så kanskje prisen blir lavere om man bestiller to stykk. Sitér dette innlegget Link to post
Sunbridge Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 (redigert) Det er sikkert mulig å få rabatt ved besilling av 2,jeg ser du har hatt båten noen år, har du sjekket tidligere? Jeg har sendt inn noen forespørsler til noen produsenter og venter på svar. Jeg ser jeg ble logget inn med et gammelt nick Redigert 26.Desember.2011 av Sunbridge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 http://www.letastopshop.com/ Jeg kjøpte her. 9300,- inkl mva, toll og frakt til min Bayliner 285. Sitér dette innlegget Link to post
3258 Avanti Svart 26.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 Jeg har prøvd Letas,men siden det ikke ble levert originalt til denne modellen kunne ikke hjelpe meg. Siden båten ligger i skjærhallen i påvente av frakt til Bergen fikk jeg pris fra RHL A/S som måtte ta mal på kr38000,-for 1 og 70000,-for 2. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 Jeg vurderte kalesje en stund men slo det fra meg. Jeg har også vurdert glassfibertak. Når jeg vurderte dette ble det nedprioritert til fordel til annet utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.