Jump to content

Glædelig Jul to Godt Nytår -Norske sejlervenner


Flemming Torp

Recommended Posts

 

Kære sejlervenner,

 

Fra vores lejede hytte i Vikinggrenda i Hafjell sender vore to drenge - Ole og Søren, min kone, Lone og jeg selv vore bedste ønsker om en glædelig Jul og et Godt nytår til alle Norske Sejlere. :flag_da:

 

Vi håber at I, der bor på Vestlandet passer godt på Jeres både og vil slippe for skader på hus og hjem når stormen Dagmar raser ...

 

Vores sommersejltur gik for første gang til Vestlandet og jeg har nu samlet en række billeder fra turen, der gik fra vores hjemhavn i Helsingør op langs Vestlandet til Kristiansund og hjem over Arendal, hvorfra turen gik over Skagerak til den svenske skærgård.

Mit livs sejltur - Vestlandet 2011

 

Det var en fantastisk oplevelse, som jeg ikke kan beskrive med ord.

Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg igen søge til Vestlandet i 2012.

 

Mange sejlerhilsener

Flemming Torp

Med sejlerhilsen

Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør

Link to post
Share on other sites

Mange flotte bilder det der. Min tur gikk i år fra Hamburg, hvor jeg kjøpte ny båt, via Kiel, Læsø, Kungshavn og hjem til Moss. En morsom opplevelse på en øy helt sør i Danmark, hvor vi ønsket å fylle diesel. Pumpen var stengt, men en lokal fisker ringte likegodt havnemesteren, som kom og åpnet for oss. Håper dere blir like godt mottatt i Norge.

Seilhilsen til deg også, med ønske om en God Jul, og ett Godt Nytt År.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...