Marped Startet 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2011 Vinden i natt tok knekken på 2 av plastklemmeme til presenningstativet mitt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i stålklemmer i skedsmoområdet? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Jula har Sitér dette innlegget Link to post
Marped Svart 26.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Lekkert :-) Da blir det en tur dit i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Vinden i natt tok knekken på 2 av plastklemmeme til presenningstativet mitt. Ja det var i perioder et inferno også her i indre Oslofjord. Campingstolene på verandaen vår hold på å velte i vindkastene. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Marped Svart 26.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Var helt villt. I tillegg til presenningstativet måtte jeg berge bodtaket med 20 ekstra plateskruer så det ikke skulle lette Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Hva med OB Wiik i Industriveien på Skedsmokorset ? De burde ha de klemmene du er ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
Marped Svart 26.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Hva med OB Wiik i Industriveien på Skedsmokorset ? De burde ha de klemmene du er ute etter. Takk for tipset. Bor bare par hundre meter derfra, så får ta en tur og se om dem holder åpent i romjula. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Hvis det er plastklemmer du har så er det neppe OB Wiik og dermed heller ikke den dimensjonen du har på rørene. Du bør nok finne ut hvilken rørdimensjon du har før du gir deg avgårde for å se etter klammer. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2011 Ja det var i perioder et inferno også her i indre Oslofjord Om det var ille i indre Oslofjord kan du jo tenke deg hvordan det var her på Hvaler! I går var det like før døra ble revet ut av hånda mi da jeg gikk ut, og det til tross for at jeg bare hadde en kaffekopp og bilnøklene i hånda! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nordan family 27 Svart 27.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2011 Solide stoler du har, REM. Litt lengre inn i fjorden - Fornebu - var det desverre noen båter som veltet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.