ghertzbe Startet 26.Desember.2011 Del på Facebook Startet 26.Desember.2011 Ser ut som om jeg må ta ut giret for overhaling, reversen virker ikke mer. Det er et Paragon P300 type P33L Har noen erfaringer hva som er mest problematisk? Akslingen og flensen sitter ganske tett på giret, og jeg vil gjerne slippe å ta løs hele motorer for å trukket ut kassa fra motoren. Motoren er en volvo penta D67C som bare går og går. Tar meget gjerne imot tips om hvem som eventuelt kan gjøre overhalingen for meg og. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 vet ikke helt hvordan paragon giret ser ut,men på twindisc giret mitt så er det relativt enkelt: løsne opp aksling fra gearet.er vel 7 skruer. trekk akslingen 15 cm akterover. løsne de 10 skruene som holder giret til blokken...og voila,giret er løst. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
ghertzbe Svart 27.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2011 Takk for svar, vet ikke om akslingen lar seg trekke bakover, men det skal prøves. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Desember.2011 Del på Facebook Svart 27.Desember.2011 Hvis ikke akslingen går bakover må motoren forover. Eventuelt kan du løse de to bakre motorfestene og løfte bakkant av motoren såpass med en talje at flensen på gearet går klar av akslingen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.