helligvær Startet 27.Desember.2011 Del på Facebook Startet 27.Desember.2011 (redigert) nån som veit kor lang syrekabel til rana 17 fisk ska vær?? Redigert 27.Desember.2011 av helligvær (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.Desember.2011 Del på Facebook Svart 27.Desember.2011 rana 17 fisk 13 fots styrekabel rana dc\ht 15 fots styrekabel dette er i følgeboka yamaha kjørefakta. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
TonyP Svart 22.August.2020 Del på Facebook Svart 22.August.2020 Jeg fikk opp denne når jeg søkte etter hvilken lendge jeg trengte til styring og leste flere plasser at man skal legge til en fot når man går over til lenkearm.. Bare gå for Ibizafan sin oppskrift og kjør 15 fot om du er i samme båt.. legger bare det til for å spare andre søkende for en kjøretur til butikken Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.