sveini 95 Startet 27.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2011 Nå nærmer våren og sommeren seg med stormskritt :D endelig jeg var nede å så om i båten i dag. etter litt styr i høst og vinter er det veldig skitent på skai og " dørken" Det er snakk om oljeflekker gamle rustflekker osv. Hva bruker dere får å vaske båtene deres? hva vasker dere før sesongen? Vil det gå an og bruke witesprit? eller vil dette skade glassfiberen? På forhånd Tusen Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2011 Optimist er du ihvertfall Håper ikke du blir helt knust om været snur, og det blir vinter igjen! Vi har jo ihvertfall to måneder med vinter før vi kan senke skuldrene og si at våren er her. Hva med forsiktig bruk av Hugos rensekrem? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 27.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2011 zalovann tar det meste...... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Sail S Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Vær forsiktig med Hugos. Veldig effektiv, men med mye slipemiddel så flaten blir lett skitten igjen. Bedre med feks Zalo som har mer vaskemiddel. Alternativt kan du ta feks gelcoat cleanere som har mye blekemiddel. Hvis gelcoaten din ikke tåler white sprit hadde jeg ikke turt å seile med den :-) Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 30.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 hva er denne hugos.. og hvor får jeg kjøpt den? GODT NYTT ÅR Sitér dette innlegget Link to post
-Balder- Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 (redigert) Her feks http://www.maritim.no/batpuss/batpleiemidler/andre-rensemidler/hugo-s-rensemiddel de fleste båt sjapper har nok hugos inne Redigert 30.Desember.2011 av scand999 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.