Edh1 Startet 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2011 I høst ble mitt motordeksel stjålet når båten lå i opplag i havna. 30hk yamaha 3-syl med elstart. Har trålet nettet men finner ikke noe brukt til salgs. Nytt koster dette 5700kr, sånn ca halvparten av motorens verdi da dette er en 1996 modell... Noen som vet om noen som skaffer slikt brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Prøv ebay f.eks. Der ligger i alle fall dette: Vet ikke om det er et slikt du skal ha....... Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Anders_K Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Ring Outboard Graveyard i Oslo tlf 467 96 444, har sett det har stått diverse motorer til hugging der... Hvis du ikke allerede har sjekket der Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
GlennIversen Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Ta en telefon til feks Ravns garage i Båstad, de har helt utrolig mye deler fra alle salgs motorer lagret. Skulle ikke de ha dekselet eller vite hvor du kan få tak i kan du jo også prøve Outboard Graveyard i oslo, tror nok muligheten er der også. Mener å huske en privat aktør fra sørlandet ett sted som ofte har masse deler annonsert på finn.no og autodb.no Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Edh1 Svart 30.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Takker for tilbakemeldinger og tips. Ringer rundt og sjekker:-). (Utolig irriterende tyveri forresten... og 5700 for motordeksel synes jeg er drøyt?). Sitér dette innlegget Link to post
jansentry Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Hei, Trenger du å reise ut av vestfold fylke for å handle deler, hva med en liten tur ut på tjøme, østveien, frode dal motorverksted han hugger og omsetter brukte deler i massevis, evt. kan du kontakte ett lite firma tc outboard holder til i trippestad veien i askim. lykke til og godt nytt år :) Erik Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Prøv Haveland Motorservise i Austevoll tlf 41101623 Sitér dette innlegget Link to post
Arne Hansen Svart 30.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Skulle alt gå galt kan du selge motoren til meg :) Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 30.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Skulle alt gå galt kan du selge motoren til meg :) Hehe, har vurdert salg. Hva er en slik motor verdt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.