Bitteliten Startet 1.Januar.2012 Del på Facebook Startet 1.Januar.2012 Funker over og under vann http://www.waveblade.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Ser interessant ut. Noen som har prøvd den? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Ingar Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Må tilstå at jeg ikke skjønte poenget, rur og annen groe fjernes jo lett med en vanlig sparkelspade i metall? Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Bosch hadde et tillvarende verktøy tilsalgs for noen år siden, men det kunne ikke brukes under vann. Fein kutter med malingsskrape gjør også samme nytten. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Vet ikke helt hvor komfortabel jeg ville være med å bade med et elektrisk apparat i hendene å pleier vel egentlig å greie meg med en god høytrykksspyler og regelmessig bunnsmørning men det kan kanskje være noe for de som har båten i vannet året rundt samt rengjøring av flytebrygger, utriggere og denslags. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.