Strator Startet 1.Januar.2012 Del på Facebook Startet 1.Januar.2012 Ønsker å lakkere dørk som er en orginal Scand dørk noen som har erfaring med det Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 (redigert) Hei. På min Scand fjernet jeg først all gammel lakk med varmepistol og skrape. Pusset over med papir (husker ikke korningen) og lakkerte opp med 3 lag med Tre stjerners silkematt gulvlakk. Husk å matte ned mellom hvert strøk. Resultatet ble en slitesterk og pen overflate som er veldig likt det som er originalt. Dette er en en-komponent lakk. Om to-komponent er veldig mye bedre, veit ikke jeg, men resultatet mitt var jeg godt fornøyd med. Redigert 1.Januar.2012 av Scand Baltic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
viksund 990 Svart 2.Januar.2012 Del på Facebook Svart 2.Januar.2012 Hvis det er det minste rester av gammel lakk igjen før bruk av 2-k lakk kan du få oppfoking og mye plunder. hvis det ikke er 2-k lakk der fra før. Jeg ville satse på 3-stjerners fra scanox Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.