Jump to content

Leie motorbåt i f.eks. Middelhavet?


thamule

Recommended Posts

Hei, og godt nytt år!

 

:newyearsign:

 

Er ombord i skuta under og passerer i skrivande stund Gibraltar på vei mot Norge.

 

solstad1-e1301684036355-604x340.jpg

 

Og Her sitter eg og funderar på sommarferien. Som sjømann (dog fersk) kunne eg merkelig nok godt tenkt meg å tilbringe sommarferien på sjøen. Mange reiser jo til middelhavet og nyter late dager og får ein flott opplevelse i seilbåt. Og eg kunne godt tenkt meg å gjere det samme med min sambuar. Men i ein motorbåt. :thumbsup:

 

Og det er ein svært enkel grunn til det:

Vi kan ikkje segle.

Einaste seglerfaring eg har er eit halveis fullført seglkurs med nokre små joller eg trur blei kalt for 2 krona joller. Med andre ord for lite til å begi seg ut på noko stort. Eg har heller ikkje den store interessa av å sette meg så voldsomt inn i dette med segling. I alle fall ikkje med det første. Men småbåt type rundt 30 fot og mindre har vi begge god erfaring med.

Men korleis er det då å få leigd seg ein motorbåt i middelhavet? Vi blir berre 2 personar så ein rundt 40 fot er jo rikelig. 30 og forsåvidt. Men eg er ikkje redd for å begi meg ut på noko større heller. Faktisk må ein vel kanskje opp i litt size å få ein båt med bauthruster, noko som jo kan vere greit når vinden tar seg opp og ein skal snike seg til kais :)

 

 

Til sommaren har eg styrmannspapir (dekksoffiser klasse 3) og sambuaren har allereie båtførarbevis så papira burde jo vere i orden. Men den informasjonen eg finn på nettet er stort sett mytta på folk som vil segle. Og vi ønskjer forsåvidt ikkje det, i alle fall ikkje i denne omgang. Fint å begynne med ein balje som er over- og ikkje undermotorisert :yesnod:

 

Alle tips og erfaringar blir veldig godt mottatt. Har lest det meste som er å finne om segling i middelhavet, men føler eg må litt nærmare inn på motorbåt-temaet for å komme noko lenger...

Redigert av thamule (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er jo uendelige muligheter for leie av motorbåt her. Er bare å bestemme seg for hvor en ønsker å leie ut i fra og søke på nettet.

Men motorbåt er ganske kostbart å leie, og det er mange store båter i markedet så utfordringen kan kanskje bli å finne en som er liten nok.

Men du er klar over at seilbåtene også har motor og utmerket godt kan benyttes som "snekke" og med rulleseil klarer du nok å få ut disse også om lysten for å prøve noe nytt spennende er tilstede.

Link to post
Share on other sites

Skal sende ein e-post til Zappa, takk for tipset :)

 

Men eg har også inntrykk av at motorbåt er ganske dyrt å leige. Eg synst det er merkelig at det skal vere dyrare enn seglebåt, men ein motorbåt er gjerne noko dyrare i innkjøp og vedlikehald, ikkje veit eg.

 

Alternativet er jo som du seier å leige ein seglebåt og bruke den som snekke. Blir likevel ikkje helt det same. Og mast og segl blir garantert ikkje brukt, så føler vel ikkje at det treff spikaren heilt på hovudet. Men om ein kan spare nokre tusenlappar, så er det absolutt eit reelt alternativ.

 

Det beste hadde gjerne vore privatleige, sjøl om det kanskje er litt risky. Men skal som sagt sende ein mail til Zappa idag og sjå kva dei svarer.

Andre tips blir fortsatt godt mottatt! Kor det er rimeligast, kva båt og kor det er minst vind kanskje. Uten segl vil vi jo ikkje akkuart oppsøke vind :D

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...