Frøken Fryd Startet 4.Januar.2012 Del på Facebook Startet 4.Januar.2012 Dette var latterkikk! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Det var et merkelig dykk? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ingar Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Takk for link, helt klart den mest kreative UV-filmen jeg har sett. Utrolig god sikt til å være innsjø. Sitér dette innlegget Link to post
Vegardos Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 hehe, må innrømme det tok litt tid før det gikk opp for meg att de var opp-ned og gikk på isen under vann.. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Rå bra Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Det minner meg litt om helikoptervelten som alle som skal i Nordsjøen gjennomgår. Når man sitter oppned i stolen sitter man faktisk ganske behagelig, når man tar av setebeltet skjer det ingen verdens ting, man sitter der bare opp/ned. Og når man skal ut vinduet trenger man ikke å tenke på hvilken vei man skal svømme, det ordner oppdriften for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Utrolig bra filming og kule effekter! Fikk lyst til å hoppe i vannet med det samme, men vi har ikke akkurat den sikten der her på Hvaler... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
chrisrik Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Utrolig stilig! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Fanta Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Utrolig stilig filmet! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Hva slags utstyr brukes her? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Det er kanskje en av de kuleste videoene jeg har sett noensinne. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
frank_berger Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Dette moret en gammel dykker :-) Utrolig bra. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Julie III Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Fantastisk bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 fascinerende film for oss som er fascinert av bølger....: http://video.mpora.com/watch/5Pgs2slxu/hd/ Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Gale finner, bare de som kan komme på noe så nytt og annerledes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.