nbnilsson Startet 7.Januar.2012 Del på Facebook Startet 7.Januar.2012 Som topic sier ønsker jeg leie en båthenger for å hente en halco 19 i hemne og frakte den til orkanger.. Noen som har en båthenger uten båt på eller som vet av noen som leier ut i Tr.heims området?? Håper noen vet av noe før jeg bygger meg no mekk oppå ei biltralle :-) Sms/ring 48885491 om du har eller vet om en henger Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 7.Januar.2012 Del på Facebook Svart 7.Januar.2012 Hei Har du prøvd bensinstasjoner som leier ut tilhengere. De har som regel båthengere også. mvh Sitér dette innlegget Link to post
nbnilsson Svart 7.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2012 Problemet er det at det er vinter å ikke helt sesong... Betaler godt hvis noen har en henger uten båt på stående Sitér dette innlegget Link to post
StianJunior Svart 7.Januar.2012 Del på Facebook Svart 7.Januar.2012 (redigert) Har du hørt med Statoil klett? Om den ikke står utenfor vil jeg tro den er like i nærheten? Om ikke svipp innom Lundamo Auto på lade, som driver blant anna med båthengere, de har utleiehenger! Rono har jo også, spørs hvor stor båt som skal fraktes=) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30981959 Shell på Tiller i Trondheim (Østre rosten) Eget tilhengerfirma med utleie! Redigert 7.Januar.2012 av StianJunior (see edit history) Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
nbnilsson Svart 7.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2012 Takker for tips :-) Får ringe dem over helga å høre.. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 8.Januar.2012 Del på Facebook Svart 8.Januar.2012 Er en fyr i strandveien på svartlamoen som leier ut Hengere.. Jeg leide henger der for ikke så ille pris.. Når du kjører fra ec dahls ligger "skuret" hans til høyre rett før brua.. Bruno het han tror jeg. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Yamarinsyper Svart 3.Februar.2012 Del på Facebook Svart 3.Februar.2012 MarineTeam AS på Øysand har utleiehengere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.