Dorsken Startet 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2012 Jeg bruker Opera som nettleser og http://baatfrelst.com får Opera til å gå i frø Jeg har ikke noe problemer med noen som helst andre siter - så jeg ble jo litt nysgjerrig på om andre også har problemer med det nettstedet? Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
M/S Bastard Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Ingen problemer her, kjører firefox 8.0.1 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Ingen problem med FF 9.0.1 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
CB. Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Fungerer helt greit med både IE 9 og Chrome. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
ohm Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Ingen problemer i Opera (v. 11.60) heller.. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Funker bare fint i min Opera v:11.6 Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 9.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2012 Jeg bruker også Opera. ingen problemer hos meg heller. Men jeg har opplevd problemer med enkelte sider når dette turbo-opplegget har stått på. Har slått det permanent av, og opplever ingen problemer lenger. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Dorsken Svart 10.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2012 Jeg slo av Operas turbo og lastet ned siste Javaversjon – uten at det endret saken. Nå skal det sies at jeg er på en gml Dell bærbar som nok har sett sine beste dager. Jeg sjekket også Operas Verktøy/Avansert/Feilmeldingskonsoll og oppdaget der at jeg fikk en 7 forskjellige JavaScriptfeil hver gang jeg startet opp et nytt tema på BP. Men det gjør visst ikke noe – for BP løper videre som om ikke det var noen scriptfeil. Men det gjelder altså ikke på baatfrelst.com. Der har man tydeligvis så primitive script at det henger til ”Timeout thread” går ut – men da bare for å dumpe inn i et nytt script det blir hengene i, osv. Dette gjelder for eksempel: ...youtube.com/subscribe_widget?p=baatfrelstmagasinet ...youtube.com/embed/mm6S02xcI0Q ..://cdn.api.twitter.com/1/users/show.json?screen_name=baatfrelst&callback=twttr.setFollowersCount Jeg bruker jo denne PCen til nettbanken, som er svært så Javakrvende, uten at det er noe problem. Så det kunne være mrsmt å høre om også andre Operabrukere får scriptfeil i Feilmeldingskonsollet ved bruk av BP og baatfrelst.com? Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
ivar Svart 10.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2012 du kan jo forsøke å trykke F12 - Site preferences , slå av javascript osv når du er på båtfrelst. Litt mindre funksjonalitet muligens ( - og reklame) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
BV Jakob Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Jeg bruker Opera som nettleser og http://baatfrelst.com får Opera til å gå i frø Jeg har ikke noe problemer med noen som helst andre siter - så jeg ble jo litt nysgjerrig på om andre også har problemer med det nettstedet? Hei Dorsken, Tar opp denne tråden ettersom dette er noe vi ikke ønsker skal skje med noen :) Så at ikke så mange andre har hatt problemer, har du fått fikset det? Vi har lenge hatt problemer med hosten vår. Er det kun http://baatfrelst.com som henger, eller hele Opera? /Jakob Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Last ned siste versjon av Microsoft Silverlight Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Microsoft??? Hva er det? Noe en spiser? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.