Jump to content

baatfrelst.com får nettleseren til å henge

Dorsken

Recommended Posts

Jeg slo av Operas turbo og lastet ned siste Javaversjon – uten at det endret saken. Nå skal det sies at jeg er på en gml Dell bærbar som nok har sett sine beste dager.

Jeg sjekket også Operas Verktøy/Avansert/Feilmeldingskonsoll og oppdaget der at jeg fikk en 7 forskjellige JavaScriptfeil hver gang jeg startet opp et nytt tema på BP. Men det gjør visst ikke noe – for BP løper videre som om ikke det var noen scriptfeil.

Men det gjelder altså ikke på baatfrelst.com. Der har man tydeligvis så primitive script at det henger til ”Timeout thread” går ut – men da bare for å dumpe inn i et nytt script det blir hengene i, osv. Dette gjelder for eksempel:

...youtube.com/subscribe_widget?p=baatfrelstmagasinet

...youtube.com/embed/mm6S02xcI0Q

..://cdn.api.twitter.com/1/users/show.json?screen_name=baatfrelst&callback=twttr.setFollowersCount

Jeg bruker jo denne PCen til nettbanken, som er svært så Javakrvende, uten at det er noe problem. Så det kunne være mrsmt å høre om også andre Operabrukere får scriptfeil i Feilmeldingskonsollet ved bruk av BP og baatfrelst.com?

Jeg har en dårlig karakter

- og den har gitt meg mye glede

• 1 måned senere...

Jeg bruker Opera som nettleser og http://baatfrelst.com får Opera til å gå i frø

Jeg har ikke noe problemer med noen som helst andre siter - så jeg ble jo litt nysgjerrig på om andre også har problemer med det nettstedet?

Hei Dorsken,

Tar opp denne tråden ettersom dette er noe vi ikke ønsker skal skje med noen :) Så at ikke så mange andre har hatt problemer, har du fått fikset det?

Vi har lenge hatt problemer med hosten vår. Er det kun http://baatfrelst.com som henger, eller hele Opera?

/Jakob

Båtens Verden | www.b-v.no

- Båtbladet med norges bredeste stoffmiks

Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...