Gnisten Startet 10.Januar.2012 Del på Facebook Startet 10.Januar.2012 Hvor får jeg kjøpt dette? Helst med både fortøynings- og forankringsanordninger. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Ruby Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Her finner du sikkert det du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Ettersom du bor i Hordaland, vil jeg anbefale deg Tria Marina AS, Tria Marina. Snakk med Jørund eller Eilif, de kan garantert hjelpe deg. Tlf: 56152050 LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Elektro Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Kanskje denne kunne passe? (Fant denne på Finn - og jeg er ikke selger). Link Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 10.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Glimrende! Takk så langt. Noen som kjenner til salg av slike beslag på Sotra? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Ruby Svart 11.Januar.2012 Del på Facebook Svart 11.Januar.2012 Jeg linket til www.flybynight.no lenger oppe i tråden. Disse holder såvidt jeg vet til på Sotra, men om de har butikk/lager i området vet jeg ikke. Prøv en telefon dit.... Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 11.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2012 Takk Ruby. Tar en telefon dit. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 19.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 Flybynight (Eilif) holder til på Askøy og hadde i kraftig gavanisert stål til kr. 305.- pr. stk. Tar turen ut der. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.