Kjetil1 Startet 12.Januar.2012 Del på Facebook Startet 12.Januar.2012 (redigert) Da jeg plukket av propeller og drev i høst, la jeg merke til at propellene hadde endel tæring og ett blad mangler en mm eller 2 ytterst på et blad. Til og med den propellen som ble byttet til ny da jeg fikk båten hadde en del tegn på tæring/irring... Men må jeg sende denne ene til rep, eller kan jeg slipe kanten fint til? Kjetil S Redigert 12.Januar.2012 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Stjerneglimt Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 For meg ser det ut som mer enn 2 mm og at området som er angrepet er forholdsvis stort. For å slippe mer omfattende skader hadde jeg nok sendt den inn for reparasjon og balansering. Ser du holder til i Rogaland så jeg vet ikke hvem som kan hjelpe deg der. I Oslo er Skjerdens Mekaniske Verksted i Brobekkveien kjempeflinke på akkurat sånne skader. Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
alfb Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Er vel ikke noen her i området? Jeg sendte mine til Windrace i Arendal.. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 uansett burde du også finn årsaken til tæringen... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Er i alle fall en i nærheten av Bergen. Sveis & Propellservice. Har hatt flere propellere til reparasjon der. Veldig bra arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 13.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Sendte et sett skadde propeller til Windrace i sommer, meget godt fornøyd med dem og det blir nok dit denne også går. Ang tæringen så ser jeg ikke hva som kan være galt... Lå med landstrøm tilkoblet kun et par netter og noen få timer likevel, så jeg tror ikke/håper ikke at det er landstrømmen min som koker propeller... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.