Bergliner 33 Startet 12.Januar.2012 Del på Facebook Startet 12.Januar.2012 Har jobbet med et prosjekt i 4 år - iløpet av 2012 sesongen, skal Bergliner 33 på sjøen. Har gjort store forandringer både inni og på utsiden. Kommer til å legge ut bilder etterhvert - vil gjerne ha kommentarer / synspunkter om prosjektet. Holder nå på å "innrede" motorrom. Alle tips om how-to mottas med takk. Også tips til smarte løsninger settes stor pris på. Legger ved et bilde fra da jeg var å hentet båten i Flekkefjord hos noen meeeget hyggelige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Bergliner 33 Svart 17.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Her kommer noen flere bilder som er tatt underveis i ombygginga... Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Fantastisk omfattende projekt, imponerende stykke arbejde Glæder mig meget til at følge med. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
alfb Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Wow, dette var imponerende Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Oj dette blir jo en ny båt flotte linjer du har fått. Dette kan du :-) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Stilig! Dette var litt av en face-lift Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Baatlaus Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Høy wow faktor. Tar av meg hatten. Denne må du dele på BOC. Bayliner owners club. Gleder meg til å se fortsettelsen. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Holy maccarony! Den skal du ha for. Fortell gjerne litt om hva du har for ideer ang innredning. Jeg aner ikke åssen denne var før, men det kan jo bli en riktig sosial uteplass. Tenkte du plexi takvinduer? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Litt av ett prosjekt. Nydelig stykke arbeid så langt, blir spennende å se fortsetningen :-) Sitér dette innlegget Link to post
StianJunior Svart 17.Januar.2012 Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Ufatterlig bra arbeid så langt! Er vell nesten slik at det er du som må fortelle oss *how do* istedet for:P Hold oss oppdatert, og med bilder Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
JonnyBoy Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Steike, du er flink! Gleder meg til å følge denne tråden Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Hebbe Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Stilig, en stor jobb så langt... Kunne du også legge ut et bilde fra båten bakfra? Hadde vært stilig å sett det etter ombygging. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
edo Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Utrolig flotte linjer og flott fargevalg. Venter i spenning på flere bilder Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
-morten- Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Kjempebra jobb!! ble lit sånn Grandezza stil! flott med lit andre fargevalg enn alle dem kjedelige hvite med blå eller grå stripe! Hvilken type lakk har du brukt, ikke så lett å se finishen, men det så bra ut bakpå hekken der. kjør samme standard på kvaliteten på innredning og teknisk utstyr så har du en kjempeskute! Har foresten mange ganger tenkt på at det må gå an å modifisere dem utrolig stygge vindskjermene på disse Cierra båtene! lang rett flate på undersiden er jo med å forenkle lit Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
pam Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Kom lige til at se på skroget, det er da en 2955´er og ikke en 2655, pænt meget forskel i størrelsen Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
kkjelby Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Du er en tryllekunstner? Hvordan får du tid til alt dette? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.299761,5.300637 Kjetil Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 så det vi ser her er mdf kledd inne i glassfiber/polyester? Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Kom lige til at se på skroget, det er da en 2955´er og ikke en 2655, pænt meget forskel i størrelsen Det var min første tanke også. Er båteier sikker på at dette er en 2655? Hva er bredden på båten? Ca 3.15? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 (redigert) Jøss, imponerende! Hadde du dokumentert og skrevet en del om gjennomføringen og byggeprosessen tror jeg jaggu dette kunne vært "årets prosjekt" hedret med gullvimpel!!. Det er nok flere med meg som har lyst til å høre om hvilke materialtyper du har brukt og hvordan du har gått frem. Redigert 18.Januar.2012 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 Dette er jo helt RÅTT!! Stå på og legg ut mere tekst og bilder slik at vi har noe å kose oss med frem mot våren Mvh Renita. Sitér dette innlegget Link to post
Mirtonos Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 Veldig imponerende, ble jo straks en moderne båt Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 Vakkert! håper en svinger forbi munkholmen en godværsdag i sommer;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Eureka Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 synes trådstarter kan glede oss med en utfyllende bildedokumentasjon og beskrivelser av jobben som er gjort i løpet av kvelden.... :) trenger nå å lese på nattevakt. Sitér dette innlegget Link to post
Bergliner 33 Svart 19.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 (redigert) Holy maccarony! Den skal du ha for. Fortell gjerne litt om hva du har for ideer ang innredning. Jeg aner ikke åssen denne var før, men det kan jo bli en riktig sosial uteplass. Tenkte du plexi takvinduer? Takk for det. Det kommer bilder av innredning etterhvert. "Badet" blir større, det blir avdelt kabin i forpiggen og sittegruppa blir satt midt i båten idtedetfor på styrbord side. Takvinduene blir ikke gjort i plexiglass - det er støpt inn 2 aluminiumsrammer som er tatt ut fra taket på 2 stk Citroen Berlingo Multispace - så der er det bare å skru fast disse motoriserte foldetakene som står i disse bilene ;-) . Lukene er laget av Webasto. Redigert 19.Januar.2012 av Bergliner 33 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergliner 33 Svart 19.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 så det vi ser her er mdf kledd inne i glassfiber/polyester? Hei du. Det er ikke brukt MDF da denne er svært tung. Overbygg og hekkparti er bygd opp av divinycell fra DIAB som er meget sterkt og lett samtidig som det ikke trekker vann :-) . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.