Sagablott Startet 3.Januar.2005 Del på Facebook Startet 3.Januar.2005 Hei alle sammen og Godt nytt år. Er det noen som vet hvordan jeg kan få av hjulet som sitter på akslingen på min Perkinsmotor? Den som driver viftereimen.Er det lings gjenger og hvordan skal jeg på en trygg måte klare å holde den fast så jeg kan skru av mutteren uten å få noen skjevheter på akslingen? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 3.Januar.2005 Del på Facebook Svart 3.Januar.2005 Får du ikke noe svar her, så forsøk hos Universal Diesel AS. Har vært service-villige ut over det vanlige når jeg har kontaktet de. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Sagablott Svart 3.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2005 Takk det hjalp.Hyggelige og hjelpsomme folk der. Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 3.Januar.2005 Del på Facebook Svart 3.Januar.2005 Jeg benyttet en fastnøkkel og hammer uten å holde hjulet fast. Den løsnet fint da. Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Halvor Svart 3.Januar.2005 Del på Facebook Svart 3.Januar.2005 Tok ut starteren, og kilte fast svinghjulet med et brekkjern. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
asso Svart 13.August.2006 Del på Facebook Svart 13.August.2006 Fastnøkkel og en slegghammer ! et skikkelig og velrettet slag...vips så er den løs. Satte den til på samme måte.Nytter ikke å bale med momentnøkkel her nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.