toholthe Startet 14.Januar.2012 Del på Facebook Startet 14.Januar.2012 Vi vurderer å kjøpe hus på Blommenholm. Får i den forbindelse mulighet til å stå på venteliste i Blommenholm båtforening og bli prioritert ettersom man er medlem av vellet. Noen som vet ca hvor mange år vi må regne med å vente på en 3,5m eller bredere da? T Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 15.Januar.2012 Del på Facebook Svart 15.Januar.2012 Hei. Kan sikkert få tak i noe info her Selv, ville jeg heller gått for en plass på Lakseberget eller Solvik. Erfaringsmessig mye "holdninger" på Blommenholm... Det er hvertfall mitt intrykk. Om det er gjengs oppfatning, vet jeg ikke... Lykke til! Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Mini Svart 15.Januar.2012 Del på Facebook Svart 15.Januar.2012 Det er ikke mitt inntrykk av Blommenholm. Har tidligere hatt båt der i flere år. Husk det er en privatbåforening. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 15.Januar.2012 Del på Facebook Svart 15.Januar.2012 Om du kjøper hus på blommenholm, mulig du har krav på båtplass som del av eiendommen. Ellers er det helt greit der nede bare en slipper å prate med han dansken hehe Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.