Jump to content

Båt-kryssfiner, mahogny, dekksstavar ol. i Bergensområdet?

Sinten

Recommended Posts

Hei

Tittelen er vel nærmast sjølvforklarande. Lurer på kvar det går ann å få tak i "Båt-kryssfiner", mahogny og dekksstavar (i furu) i/rundt Bergen.

Materialet er tiltenkt ny dørk (lause/demonterbare dørkeplater) i ein open trebåt, "kaldbakt" etter West Systems-metoden.

Kryssfinerplatene heldt det kanskje med WBP-plater (?). Så dei er vel kanskje mogleg å få hos ein byggvareforretning, men der eg har spurt tidlegare veit dei knapt kva tresort platene er laga av, og iallfall ikkje kva lim som er brukt :wink: .

Så nokon som veit kvar/om eg kan få tak i dette i Bergensområdet, eller om eg må austover?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Sendte Minde Trelast (Gulvspesialisten) ein mail, og fekk svar no at dei dessverre ikkje hadde sånt lenger. Men takk for tipset :smiley:

Fekk derimot eit tips vidare om å høyre med Norebo i Åsane, så då får me sjå kva dei har å sei.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...