Sinten Startet 17.Januar.2012 Del på Facebook Startet 17.Januar.2012 (redigert) Hei Tittelen er vel nærmast sjølvforklarande. Lurer på kvar det går ann å få tak i "Båt-kryssfiner", mahogny og dekksstavar (i furu) i/rundt Bergen. Materialet er tiltenkt ny dørk (lause/demonterbare dørkeplater) i ein open trebåt, "kaldbakt" etter West Systems-metoden. Kryssfinerplatene heldt det kanskje med WBP-plater (?). Så dei er vel kanskje mogleg å få hos ein byggvareforretning, men der eg har spurt tidlegare veit dei knapt kva tresort platene er laga av, og iallfall ikkje kva lim som er brukt . Så nokon som veit kvar/om eg kan få tak i dette i Bergensområdet, eller om eg må austover? Redigert 17.Januar.2012 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Erling P Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Prøv Minde Trelast telefon 55381820. De har "alt" av gulvmatrial Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 18.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Sendte Minde Trelast (Gulvspesialisten) ein mail, og fekk svar no at dei dessverre ikkje hadde sånt lenger. Men takk for tipset Fekk derimot eit tips vidare om å høyre med Norebo i Åsane, så då får me sjå kva dei har å sei. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.