Jump to content

Fairline 38 Targa 1994 mod. plassering av septiktank

Fairline-38Targa

Recommended Posts

Trodde det skulle være 3fot syken som var problemet? Eller var det 3 meter? (-:

Noe jeg bør være obs på? Svakheter?(er satt inn 2x Mercruiser 320 / Bravo III 2007 mod) i den.

Tåler den "mye sjø" ?

Hadde du manuell toa? ( er på den jeg har) Eller bør jeg sette inn toalett m. Kvern? (noen bruker kvernet på tanken)

Trodde det skulle være 3fot syken som var problemet? Eller var det 3 meter? (-:

Det som er skummelt med trefotsyken, er hvis den får utvikle seg over tid uten behandling. Den vil da få bedre tak og kraftigere skyts må til for å kurere.

Jeg føler meg bra nå.......

Var veldig glad i Targaen, den gikk godt i sjøen og hadde mye plass.

Jeg hadde el toalett. Manuelt fungerer like bra og bråker mye mindre. I tillegg fungerer det manuelle like bra på søndag morgen om volten har sunket litt ila helgen.

Hvis den manuelle pumpa begynner å gå tregt kan man bruke litt matolje innimellom.

Kommer ellers ikke på noe spesielt i første omgang, annet enn at det er lurt å holde båten tørr med en luftavfukter om vinter, vår og høst. Tror kanskje ikke lakken innvendig er glad i veldig store temperaturforandringer. Den kan krakellere, men om det er fuktighet eller kulde er jeg usikker på.

Jeg har ligget på sjøen året rundt siden 2000, så det blir ikke den strengeste kulden inne i båten slik som på land.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...