Clueless Startet 22.Januar.2012 Del på Facebook Startet 22.Januar.2012 Eg trenger en del arbeid/repair på innerskrog. Det er klar at "vedlikeholdsarbeid" fra siste eier er ikke en permanent løsning, og det skal fikses permanent denne gnag. Innerskrog har spreeket, og med sansynnlig er det en svakpunk med for mye flex mellon skrog og inner skrog - da skal eg bruk en prof. til å se på root cause. Derfor trenger jeg litt råd til verksteder i Stavanger som er anbefalt. Bilder viser en liten del av sprekket område. Sitér dette innlegget Like all the best things - I'm from Wales Link to post
EivindT Svart 22.Januar.2012 Del på Facebook Svart 22.Januar.2012 Stavanger Plast Service as. De utfører alt innen plastrep. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 22.Januar.2012 Del på Facebook Svart 22.Januar.2012 Enig, hadde min der en gang, så ikke at noe hadde vært galt i det hele tatt etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.